• Lata doświadczeń w biznesie
img

Promocja firmy w Internecie - czy potrzeba kursu?

Promocja w sieci ma ogromną moc, bowiem codziennie z Internetu korzysta ponad 20 milionów osób w samej tylko Polsce! Profilów na Facebooku, Twitterze oraz Google + jest ponad miliard (mowa o profilach realnych) co daje nam największy zasięg reklamowy, większy nawet od telewizji. Jak zabrać się za taką promocję i czy istotnie potrzebujemy kursu?

Jak wygląda promocja firmy w sieci?

Jest poważnym zadaniem dla sprawnego zespołu marketingowców. Ważna jest strategia oraz jej odpowiednie zaplanowanie. W przypadku największych firm, które chcą promować swoją markę czyli brand planowanie trwa na kilka miesięcy przed planowanym startem. Wyliczane są wszystkie ewentualności oraz kanały dostępu, dlatego przed rozpoczęciem dużego przedsięwzięcia wymagającego skutecznej reklamy w sieci trzeba udać się na kurs.

Jak wygląda kurs z promocji firmy w sieci?

Jeśli wydaje Wam się, że prowadzenie profilu na Facebooku jest proste, to jesteście w wielkim błędzie. To wiele godzin planowania niemal każdego postu, każdego zachowania, a do tego całe tygodnie odpisywania na zapytania konsumentów. Ważna jest znajomość podstaw marketingu, PR oraz HR, a także psychologii sprzedaży. Posiadając całościową wiedzę z płatnych kursów możemy śmiało rozpocząć planowanie reklamy.

Tak, kurs jest niezbędny

W przypadku bardzo poważnych projektów na których inwestycja przekracza miliony złotych nikt rozsądny nie zatrudni do reklamy osoby bez doświadczenia. Kurs w istocie jest doświadczeniem, bo w jego trakcie uczy się planowania strategii a także pozwala na prowadzenie już istniejących. To wiele tygodni nauki, która zwraca się w postaci lepszego wynagrodzenia i możliwości wpływu na rozwój firmy.

 

Zobacz również