• Lata doświadczeń w biznesie

Szkolenia z marketingu - dla kogo taki kurs?

Coraz więcej osób decyduje się na rozpoczęcie kariery w branży reklamowej lub chcą pracować w dużej firmie, która posiada dział promocji. Trudno o profesjonalne zarządzanie reklamą, jeśli nie posiada się w tym doświadczenia. Szkolenia z zakresu marketingu są organizowanie niemal w całej Polsce przez najlepszych specjalistów i...

Zobacz

Jak ubiec konkurencję? Kurs marketingu i PR filarem sukcesu

Coraz więcej osób zapisuje się na kursy z dziedziny marketingu i Public Relations. Choć bywają bardzo drogie, to zwracają się w postaci lepszej pracy, wyższego wynagrodzenia oraz możliwości uczestnictwa w poważnych projektach firmy. Dziś dowiecie się, dlaczego warto uczęszczać na warsztaty marketingu i PR aby zapewnić swojej...

Zobacz

Promocja firmy w Internecie - czy potrzeba kursu?

Promocja w sieci ma ogromną moc, bowiem codziennie z Internetu korzysta ponad 20 milionów osób w samej tylko Polsce! Profilów na Facebooku, Twitterze oraz Google + jest ponad miliard (mowa o profilach realnych) co daje nam największy zasięg reklamowy, większy nawet od telewizji. Jak zabrać się za taką promocję i czy istotnie...

Zobacz

Szukasz pracy w charakterze PR? Zadbaj o kursy!

Kandydaci na pracowników często (naszym zdaniem zawsze) stresują się podczas pisania swojego CV. Nie wiedzą, które elementy dokumentu najbardziej zainteresują potencjalnego pracodawcę, dlatego często na siłę starają się koloryzować. My wiemy, że jako szefowie oczekujemy przede wszystkim pasji do tego, co zamierza się robić /...

Zobacz

Czy sztuki Public Relations nauczysz się na kursie?

Nie każdy może zostać specjalistą od Public Relations (PR). Aby pracować w takim charakterze koniecznym jest zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży oraz marketingu. Najlepsi fachowcy uważają, że potrzebowali nie tyle kursów, co zwykłego doświadczenia i samoistnego zrozumienia wielu gałęzi marketingu. Dziś o zostanie Pr-owcem...

Zobacz