• Lata doświadczeń w biznesie
img

Jak ubiec konkurencję? Kurs marketingu i PR filarem sukcesu

Coraz więcej osób zapisuje się na kursy z dziedziny marketingu i Public Relations. Choć bywają bardzo drogie, to zwracają się w postaci lepszej pracy, wyższego wynagrodzenia oraz możliwości uczestnictwa w poważnych projektach firmy. Dziś dowiecie się, dlaczego warto uczęszczać na warsztaty marketingu i PR aby zapewnić swojej firmie przewagę logistyczną nad konkurencją.

Jak wyglądają kursy z marketingu i PR?

Zazwyczaj rozpoczynają się od HR, czyli Human Resources. To szkolenie o zasobach ludzkich, które ma każdy z nas. Osoba prowadząca kurs wprowadzający do marketingu tłumaczy w jaki sposób wydobyć z siebie wszystko to, co ma znaczenie w reklamie. Mowa więc o psychologii sprzedaży, zrozumieniu zachowania konsumentów oraz negocjacji z klientami.

Kurs z nastawieniem przewagi nad konkurencją

Na kursy marketingu oraz PR wysyłani są głównie ci, którzy specjalizują się w reklamie firmy w której pracują. Takie persony doskonale znają konkurencję, jej potencjalne plany oraz możliwości finansowe. Kurs przygotowuje do planowania strategii promocyjnej konkretnego produktu lub całego brandu (marki). Trwa zwykle tydzień czasu i uczy perfekcyjnej analizy rynku, szukania zbytu oraz branż niszowych (jako kolejna gałąź firmy - kanał sprzedaży).

Ile kosztuje kurs?

Kurs z zakresu marketingu i PR będzie kosztował od 900 złotych do 3000 złotych. Mowa o kilkudniowych szkoleniach organizowanych przez najlepszych polskich specjalistów od reklamy. Uważamy, że takie warsztaty są absolutną podstawą do zrozumienia strategii reklamy i skutecznego ubiegania konkurencji. 

 

Zobacz również